Powered By Blogger

السبت، 15 نوفمبر 2008

اعظم رسام


الي حبيبي اهدي قلبي :
تري لو توجوك ملكاً علي فتيان العالم "هذا يكفني"
تري لو غنيت لك اعزب الغنوات وكتبت لك ارق الكلمات "هل هذا يعبر عن ما بداخلي"
تري لو قبلت يديك وملئتها بالقبلات "هل استطيع وصف حبي لك "
اعتقد لا لاني احبك اكبر من كلمه الحب لذاتها فقد كنت اعظم الرجال واجمل الملوك فقد صنعت مالم يصنعه احداٍ من قبل فقد كنت اعظم رسام في العالم ليصنع ارق قلب ليضعه في جسداً كان ميتاً او شبه بالتمثال حتي عرف معني الحب الحقيقي علي يديك التي تشبه ضوء الشموع الابيض فحبك حبيبي نهراً فتدفق لو وزع علي العالم لمتلئت الدنيا كلها حب فشكراً لك يا حبيبي علي كل هذا الحب فاليك انحني واقبل يديك تعظيما علي ما اهدته لي من قلب ولي اماني ارجو ان تتحقق وتلك هي اكبر امنياتي ان اموت وانا مشدوده الي صدرك وان تكون اخر دقات قلبي وانا بين يديك وان تكون اخر انفاسي وانا بين عينيك احبك يا من ملك قلبي

هناك 4 تعليقات:

حبيبه يقول...

انا باشكر حبيبك لانه خلاكي توصفي كل مشاعر الحب دي
احلي حاجة في الدنيا الحب ومش قادرة اوصفلك احساسي لما قرات كلماتك الجميله
ربنا يديم عليكي الحب
تحياتي لكي

طـائر الليــل الحـزين يقول...

عارفة انا ساعات كتير بسأل نفسى الحب اللى بنحبه ده موجود فعلا والا احنا بنحلم بالمستحيل . وياترى فالدنيا الانسان اللى يستحق كل مشاعر الحب دى والا مكتوب علينا ان المشاعر دى متطلعش غير على الورق
تحيــــاااتى على كل كلمة حب كتبتيها بكل الاحساس ده

القدس يقول...

الي حبيبه ......
بجد انا متشكره قوي لزيارتك مدونتي واحساس الحب يا عزيزتي احساس رائع
فحبك لحبيب يعيش معكي في دنياكي احساس لم يصفه اي كلام ويعجز عن تعبيره اللسان
اتمني زيارتك لي دائما واشكرك علي تعليقك
تحياتي لكي

القدس يقول...

الي طائر الليل الحزين........
عارفه يا موووزه احساس الحب اللي احنا عشناه حتي لو كان مجرد احساس جوانا احنا بس ومحسش بيه اللي احنا حبناهم كفايه علينا احسسنا بيه وان احنا ربنا انعم علينا بنعمه انعدمت من عند ناس كتير عيشين معانا وممكن هما اللي احنا بنحبهم فحبنا هو احساس لينا اكتر ماكان احساس لحبيب ....
بشكرك يا حبيبتي علي التعليق واتمني ان يشعر ويحس بينا ما شعرنا واحسنا نحوهم احساس حب
تحياتي وحبي لكي