Powered By Blogger

الخميس، 18 ديسمبر 2008

باب المستحيل


قلبي عرف المستحيل عندما احببتك حبيبي فانت من باتت معي رائحته وانت من ا تنفس بارتياح وانا جواره وانت من عرفت معه معني التضحيه

والانانيه فتضحيتي من اجلك حبيبي وانانيتي لغيرتي عليك وجنوني عندما تتحدث لغيري وااهاتي عندما تلمس اصابعك قلمك وتتركني فاريد انا ان تكن لي وحدي ولا يلمسك شئ بعدي اتمني ان تظل تحضن يديك بعد ان تعانق يدي مثلي فمنذ ان احببتك حبيبي دق قلبي باب المستحيل عشتقك ولم يسمح لي قلبك بالرحيل احبك واتاسف لما فات من عمري الطويل احبك ولم يعد لي بديل

فاليك مني دعوه يا حبيبي دعوة للقلب والعقل والوجدان مني انا يا منبع الحنان

هناك 15 تعليقًا:

العراف يقول...

يشرفى حجز اول تعليف ما اجمل كلماتك واحساسك الرائع عجبنى قوى الكلام ده ( دققلبي باب المستحيل عشتقك ولم يسمح لي قلبك بالرحيل احبك واتاسف لما فات من عمري الطويل احبك ولم يعد لي بديل)بجد جااااااااااامد ومليان معانى وصور بجد بحيكى على احساسك الراقى الكلام ده يخرج بس من عشق حقيقى مش كلام افلام بحيكى فيكى احساسك الصادق

Sweet Violet يقول...

جميل قوى اننا نلاقى الحبيب اللى نعرف معاه المعانى الجميله

التضحيه لاجله و الغيره عليه و اذا سميناها انانيه
فاهى الانانيه المستحبه بين الحبيبين

جميل قوى احساسك

ادام الله عليك نعمه الحب (:

من هزمتها الايام يقول...

الله يا ميرو
ايه الكلام اللى بصدق ده
بجد مش لاقيه كلام اعبر بيه
عن المشاعر الجميله الصادقه
اللى تدخل القلب
بدون استأذان بجد رااااااااااائعه
مع تحياتى

طـائر الليــل الحـزين يقول...

فمنذ ان احببتك حبيبي دق قلبي باب المستحيل عشتقك ولم يسمح لي قلبك بالرحيل احبك واتاسف لما فات من عمري الطويل احبك ولم يعد لي بديل
------------------------
فعلا عشان منذ ان عرفتك
عرفت يعنى ايه دموع
يعنى ايه اشتياق
يعنى غيرة وحب ومجموعة غريبة من المشاعر اللى بتسيطر عليه وعلى عمرى كله وانت جزء منه مستحيل اعيش غير بيه
تحيااااااااااتى يا ميرو على كل كلمة حب تايهة بسببها
واتمنى ان تجدى يوما طريقك
لتشعرى بالحب والسعاده
وتستمتعى بكل ما تحلمى

جــــوه القـــلـب يقول...

ايه الكلام الجامد ده احساس
جامد اوى كل ده جاى منين
بجد المفروض نحى الشخص الخلاكى تطلعى الاحساس ده كله بجد بحيييييييييييييييييكى
rock

القدس يقول...

العراف متشكره يا قمر علي زيارتك وحجزك اول تعليق.....
تاني حاجه فعلا احساس الحب الصادق يعطي الانسان ما لم يقدر اي احد علي اعطائه يكفي يا عزيزي ان عندما تحب يمكن ان تفعل اي شئ من اجل من تحب
يحيك وبشكرك يا قمر علي التعقيب

القدس يقول...

ضد التيار.....
متشكره علي الزياره واتمني تكرارها دائما
مش من السهل يا عزيزتي ان نعثر علي الحبيب بسهوله فمن المود ان عندما نجده نضحي من اجله بكل شئ
بشكرك يا قمر واتمني دوام التواصل باذن الله

القدس يقول...

من هزمتها الايام....
ساسو بشكرك يا توتا علي التعقيب ويارب يديم علينا المشاعر لاننا بدونها لم نستطيع الحياه
مرسي ياقمر

القدس يقول...

طائر ....
فينك يا قمر مش باينه ليه
متشكره يا توتا علي التعقيب انتي عارفه بقي الحب يعمل اكتر من كده والاحساس يخلس الحجر يتكلم ويقول اهات
متشكره يا موووزه علي احساس بيا

القدس يقول...

جوه القلب......
rock
انتي عارفه اكيد مين اللي خلاني احس كده متشكره يا رووما علي تعقيبك واتمني دوام الواصل

romansy يقول...

فانا قبلت دعوتك هذه
فانا لا اجد قلبا اطيب من قلبك
ولا وطنا
احن على ساكنيه
بهذا الحنان

فكونى
انتى
كما كنتى

blue-wave يقول...

ما اجمل كلماتك سيدتى
تحياتى بجد

القدس يقول...

رومانسي......
متشكره يا جميل علي تعقيبك وعلي كلماتك الرقيقه ومرورك للمدونه اتمني دوام التواصل والاستمرار
متشكره يا جميل

القدس يقول...

.......blue-wave
اولا بشكرك لزيارتك للمدونه واتمني تكرار الزياره ودوام التواصل

ثانيا بشكرك علي تعقيبك واعجابك بالكلمات وتعبيرك عنها
اتمني دوام التواصل
تحياااتي لك

أسطورة الـ ع ـشق يقول...

راائعة حقا تلك الكلمات
رائع ما اجده هناا
وما اعتلى هذا المتصفح من حب
حب ينقاد الى عالم المستحيلات
راق لي كثيرا
المكوث هنا
دمت بود
اسطورة الـ ع ـشق